代蓮曦丹美着錯衫鞋迫花墟

 後日(一月二十五日)就係大年初一,代蓮曦丹美(Daisy)日前專程去花墟揀年花應節,她知道很多藝人都會買桃花,因為桃花可以旺姻緣、旺人緣,於是今年亦想買棵小桃花放置家中助陣。

 這是Daisy第一次逛太子花墟,感覺非常熱鬧,又多花店又多花種,但臨近新年人山人海,加上這幾天天氣太和暖,令穿了毛毛厚外衣的Daisy熱到爆晒汗,最搞笑係腳踏露趾涼鞋,在人叢中迫迫下都難免被人踩幾腳,她笑說:「我係成件事錯晒,又着錯衫又着鞋,被人踩到腳趾都瘀埋,但真係好熱鬧,嚟買花係好開心同好有過年氣氛。」

 踏入鼠年,Daisy希望工作順利,身體健康,她表示:「我好想有桃花運,但唔係想拍拖,單身可以專心工作,呢行好講觀眾緣,希望呢年有更多作品,有更多人認識自己就已經好好啦。」◇

 

 

 ◎ 香港女藝人代蓮曦丹美(Daisy)日前專程去花墟揀年花應節,她知道很多藝人都會買桃花,因為桃花可以旺姻緣、旺人緣,於是今年亦想買棵小桃花放置家中助陣。這是代蓮曦丹美第一次逛太子花墟,感覺非常熱鬧。踏入鼠年,代蓮曦丹美希望工作順利,身體健康,她表示:「我好想有桃花運,但唔係想拍拖,單身可以專心工作,呢行好講觀眾緣,希望呢年有更多作品,有更多人認識自己就已經好好啦。」代蓮曦丹美曾經參加《二0一六年度香港小姐競選》,晉級十強。