《聊齋奇緣:畫皮》正式開鏡 阿嬌化身龍族公主 衛詩雅打到飛起

 由阿嬌鍾欣潼、衛詩雅(Michelle)及李明軒領銜主演,陳凱洲、黎議駿主演電影《聊齋奇緣:畫皮》日前正式開鏡。

 阿嬌這次化身「東海龍族三公主」阿若,角色與她亦有很多相同之處,「性格都係偏向硬朗、勇於追求自己所要嘅嘢,果敢堅決,有自己意向,所以拍嘅時候會更加投入。」因其獨特的身份而身陷風暴中心,在遭遇狐妖小蠻設計與王生離心,依然為愛捨棄靈葉為其補心,亦不改對真愛的執著,最終贏得王生的真心,感化了小蠻,令她明白了愛的意義,化小愛為人間大愛。

 至於Michelle角色造型則充滿霸氣,「細個有睇過《聊齋》,對我嚟講入面每一個人物都好吸引,同埋啲造型好靚,所以今次定妝嘅時候我都好驚訝,我嘅造型好特別,見到係好花心思。」除了造型突出,一向鮮拍古裝片的她坦言最難是處理武打場面,「因為有好多武打嘅戲份,我又未打過,再加上係古裝戲,打嘅動作我係完全未學過,例如出掌,點樣嘅手勢先係出得靚、又要有個勁度,呢個對我嚟講係好難。」所以在電影拍攝前,Michelle已密鑼緊鼓進行武術等動作訓練,「除咗武術,仲有吊威吔訓練,因為好多場戲都要吊威吔。呢啲都係我之前完全未接觸過,覺得自己好不足,所以拍完呢部戲都想搵個專門係呢方面嘅老師上堂。」◇