太極終極影Poster花絮曝光 Gary Tong想Fans送心意卡表達心聲

 太極樂隊演唱會舉行在即,門票於本月二十三日公開發售,早前亦發佈海報消息及一系列宣傳攻勢。呢日更展出隊員Gary Tong拍攝海報的幕後花絮照片,隊友們聚首一堂,西裝骨骨有別平時「Band仔」造型。當時Gary Tong預測演唱會舉行時,疫情將會過去,叫Fans準備寫心意卡表達愛意。

 而Joey Tang就話睇唔慣隊友咁斯文,全靠造型師幫忙變靚仔:「因為今次搵咗黎明御用造型師幫手,所以大家都Sharp晒,我唔敢講係『黎明Look』,我只係黎明身邊飛過嘅一隻小雀仔!今次宣傳片都好勁,用埋特技去製作,將我地啲樣變老曬,總之就係負責彈琴就得㗎嘢,」

 拍攝期間主音雷有輝「爆呔」,要工作人員幫忙「補褲」場面尷尬:「因為我地著西裝,啲衫太貼身啦,我執嘢時就聽到一吓聲,就知道出事喇!我都想演唱會可以著到咁靚仔,可以夾兩三首嘅,不過Ricky一定會打鼓打到爆晒衫!」

 鼓手Ricky笑稱自己似「賣保險」,笑言自己不及主音Patrick靚仔,甘願將靚西裝讓予對方:「佢套西裝其實我都有著過,但我Carry唔到嘛,又唔及佢靚仔,一場兄弟讓畀佢啦!今次呢個騷八月七至八日紅館舉行,今次好多朋友嚟支持我哋,到時都可能會OverRun要罰錢。」◇