陳凱琳30歲生日簡單溫馨

 曾經好花心的鄭嘉穎與較他年輕二十二歲的陳凱琳(Grace)結婚三年,兩年誕下兩子大仔鄭承悅(Rafael)及細仔鄭承亮(Yannick),雖然年齡差距咁遠,但冇阻年齡界限,家庭生活好美滿。幸福人妻陳凱琳(Grace)前日三十歲生日,未有大肆慶祝的Grace選擇去酒店staycation,一家四口既簡單又溫馨。

 壽星女在IG貼出家庭樂影片晒恩愛,見到嘉穎為她慶生,鄭嘉穎在望到全海景的餐廳為Grace安排浪漫燭光晚餐,一齊看日夜海景,氹到Grace非常開心,在停機坪躍起,更親手餵老公食飯,甜蜜爆燈!一家人又到泳池玩水,Grace顯得相當興奮。Grace在Instagram發文感謝每一位祝福她的人,包括家人、經理人、工作夥伴及粉絲等等,並發表正式踏入三十歲的感言:「感謝你哋一直愛我,如果冇你哋,我嘅生活就不一樣。每一年我都感到比往年更幸福,我急不及待想睇下未來有乜發生,最重要嘅係,感謝主一直看守及照顧我,願我嘅智慧、信念和力量能不斷增長。」Grace同時送上祝福畀龍鳳胎弟弟Derek,祝他生日快樂。◇