龍婷首度獻唱廣東歌李佳奪87分

 無線綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》,逢周日晚8點半翡翠台播出。日前播出的第17集,進入十強激戰首個回合《煇黃經典》,出場序及歌單順序為:吳大強《L.O.V.E.》、丁文俊《網中人》、李佳《上海灘》、顏志恒《摘星》、龍婷《焚心以火》、涂家堯《當年情》、林鉫徫《問我》、羅啟豪《奮鬥》、支嚳儀《愛定你一個》及周吉佩《畫出彩虹》;最終愈戰愈勇、來自上海的李佳,憑獻唱《上海灘》獲得全場最高分87分,並獲得回合MVP,以12分累積排名分遙遙領先。而十強首位被淘汰的參賽者,則為年輕時曾參加新秀歌唱比賽的丁文俊。

 上一回合已獲取高度評價的李佳,一開唱已「聲」勢逼人,聲線夠厚又紮實的她,全程自信十足兼抑揚頓挫,評審張佳添不但聽至眉飛色舞,事後更大讚:「開咗個好聰明嘅頭,用一個好soft嘅頭lead咗入去先,淡定咗個人先,入咗件事先嚟『浪奔浪流』,否則會有啲危險,因為好難唱得好過原唱,你做到八成,呢個唔係批評,係讚美,八成係very good。」周國豐則分享葉麗儀當年灌錄《上海灘》小秘密:「有啲分係畀你夠膽死,嗰時葉麗儀淨係唱『浪奔浪流』呢四個字,喺錄音室都唱咗兩個鐘,淨係四個字都可以唱死人。」舒文則無厘頭指記得許文強在劇中中了27槍,相當搞笑。

 當晚一集可說是女參賽者天下,另外三位表現亮眼的選手有兩位是女性,二人分別為龍婷及支嚳儀。首度在節目中獻唱廣東歌的龍婷,不但標準咬字讓評審喜出望外,其「焚心以火」四字帶出的穿透力,更令「穿透力魔人」伍仲衡亦為之眼前一亮。伍仲衡笑謂:「我好想睇你揀錯歌,我好想睇你唔柔情,你今日完全係交到功課,最重要係你唱到個畫面,你唱個火字我感覺到係燒緊,直情感覺到有火,你個火字真係唱得好穿透到,你話你廣東話唔得,你唔講我以為你香港人。」

 肥媽則搞笑謂:「你睇到佢連對眼都有火,好少㗎嘛,你見親龍婷都係賣牙膏廣告咁架嘛。」至於憑一曲《愛情陷阱》贏盡人氣的支嚳儀,獻唱《愛定你一個》時繼續大晒女人魅,一身火紅戰衣的她,全程帶著甜美笑容Chill住唱跳,台風一流,獲張佳添大讚:「呢隻歌係考你音樂感、個人風格、魅力同showmanship,呢度每樣嘢你都合格有突」,肥媽則謂:「佢好享受個台,呢啲繃繃跳嘅歌好啱佢,佢開心、睇嗰個都開心。」第四位表現亮眼的,則為女歌男唱的羅啟豪,獲得81分全場第三高分。

 十強首位被淘汰的是獻唱《網中人》的丁文俊,被舒文點批唱歌欠缺大細聲及層次的他,獲得75分全場最低分。對於成為十強首位出局者,丁文俊笑指「賺咗好多」,並強調幸好有參加《中年》:「上年我49歲,我同自己講要挑戰自己,本來想送六嚿腹肌畀自己做生日禮物,但而家都仲係未有。最終係突然有呢個比賽,我就決心參加呢個比賽,好彩有參加到,我覺得賺咗好多,尤其後面嗰班參賽者。其實我真係好鍾意音樂,音樂係我生命嘅初衷同動力。」◇